not like this

Jag vill inte bo hemma! Det har jag inte velat göra sen jag var 16 då jag första gången flyttade till pappas hus.
Jag tycker inte att det är bekvämt. Jag vill ha ett jobb som jag kan försörja mig på.. i någon annan stad än Piteå.. Jag vill ha mitt eget hem där jag kan springa runt naken hela dagarna om jag vill.

Just nu känner jag mig väldigt nere. Kan jag inte få en glad överraskning snart?
Nånting som har att göra med Jobb, kärlek eller pengar?
Jag sitter och anstränger mig det bästa jag kan och väntar.. Ingenting gott verkar hända mig?
Det kanske är som horoskopet säger.. År 2009 kommer vara uselt för vågen!
Varken tur i kärlek eller pengar!

Vilken tur att jag är en positiv själ! Imorgon mår jag bättre

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej snuttiskruttan! Du har fått en utmärkelse! Gå in på min blogg o titta när ni har tid!



Sov gott! :)

Postat av: Jonna

Men gummsan du har ju mkt att glädjas över.. Du är frisk, du har massa vänner, tak över huvudet och just nu är du på väg på en trip till umeå som jag såååå gärna skulle byta plats med någon av er så jag kan följa!! Och du är älskad (iaf från mig ;)

Puss pus gumman...

2009-01-30 @ 13:07:59
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback