nattsudd

Haha så typiskt!
Alltid vill man ha det som man inte har!
Jag har alltid haft spikrakt hår.. och alltid velat att lockigt.. Löshåret som jag har nu är lockigt och i början var det jättekul att få känna på att ha lockigt.. Lätt att fixa och det krävdes inte mycket så var man snygg i håret..
Men nu när jag haft lockigt i snart 3 månader så märker jag att jag nog saknar det spikraka håret eftersom jag alltid plattar löshåret efter jag har duschat!
Jag har nyligt klippt av luggen och har rak lugg nu mer.. Riktigt snyggt och jag passar i det!
Men när jag kollar igenom bilder på då jag hade min långa snedlugg så saknar jag givetvis den!
Jag ångrar inte att jag klippte lugg men självklart så önskar jag att jag kunde ha den där långa stora breda snedluggen ibland!!





Vilken tur att jag äger både platt- och locktång.. Och att mitt hår växer som ogräs!!
Jag har inte tänkt börja spara ut luggen igen. Jag trivs jättebra med lugg och den är perfekt längt nu..
Men jag vet att det kommer bli jobbigt i längden när jag måste klippa luggen så ofta..


De senaste nätterna har jag inte somnat för 5 men inatt ska jag försöka sova innan kl 02:00.. dvs inom 35 min ska jag sova.
Jag ska försöka ligga och hålla om kudden eller filten, eller hur Niklas? :)

Kommentarer
Postat av: elin

halloj=) jag är hur taggad som helst! Ska på stan och se om jag hittar nå kläder.. annars har jag en backup plan! Ska bli så skoj. Ska du åka med bussen? Vi hade tänkt göra det! Och du, du är snygg i både lugg och snelugg. du är snygg hur som helst;) Kram

2009-01-16 @ 10:05:28
Postat av: gulan

ja självklart ska det vara kvalitet :) hittar inga billiga plagg längre som finns på typ gina och vero m! och haha söt bild på dig, dendär i röd tröja :)

Postat av: niklas

utan tvekan det bästa sättet att somna på ifall man känner sig lite ensam :)

2009-01-17 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback