långt

Jag är grymt besviken! Jag och Frida.. min svägerska.. åkte till korpen för att gå på ett pass bodypump. När vi kommer dit så har de bytt tiderna.. från att det ska på tisdagar vara kl 19:45 så är det nu 18:15..
Så det blev att vara i gymmet istället och jag var då såå omotiverad!! Synd..
Jag hade rätt när jag kände på mig att jag inte hade så många gånger kvar på mitt 10kort..
Idag var sista gången tyvärr.. Så nu kan jag inte träna mycket alls innan 22december då jag får in några slantar på kontot.

När jag kom hem och hade duschat så satte jag nyss upp håret i en svans och testade dra fram en slinga vid ansiktet.. Sådär som man hade när man var yngre.. INTE snyggt men jag märkte att mitt eget hår (jag har extentions också) har vuxit otroligt mycket.. Det når ner till brösten nästan!! Wohoo..
När jag var på salongen idag och klippte luggen så toppade jag även löshåret som har blivit lite slitet.. Som tur är så har jag tagit väl hand om håret och även kunnat ta bättre hand om mitt eget hår.. Så när den dagen kommer då jag vill ta ut löshåret så behöver jag inte klippa mig korthårig. Mitt eget hår är ganska bra kvalitet och kanske bara 1-2cm behöver klippas.. Men än är jag inte redo att ta ur löshåret!
(Ursäkta att bh banden syns)



Kommentarer
Postat av: Emma

visst menar du januari?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback