konst

Marika har för längesen börjat skriva ut bilder från olika konstnärer och sätta in dem i ramar istället för att köpa tavlor och konst. Jag ska nog göra likadant.. Jag älskar bilderna som Marika har så det blir nog att härma just de bilderna också!
Jag har ju ingen egen fantasi och jag hittar inga andra snygga bilder heller!!
  Så snygga bilder!!




Ikväll ska jag äntligen träffa Malin som har kommit hem från sin 2 månaders långa resa.. Nya Zeeland, Australien och Thailand har hon varit till så det blir nog jätteroligt att få lyssna på hennes historier!
Jag lyssnar hellre på hennes 2 månader än att tänka tillbaka på mina.
Allt förändrades den 10november! Alla mina framtidsplaner och känslor!


Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte säga vilkken konstnär det är som målat dedär tavlorna?

Jag är lite inne på att måla av hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback