klant

Eftersom jag mest troligt har förlagt eller slarvat bort och inte orkat leta efter mina presentkort som jag fick i jul så ska jag försöka göra det nu! 500kr på frisörsalongen är verkligen någonting som jag behöver just nu!
Jag ska köpa schampoo balsam och volymspray!

Jag träffade Monica Granberg på Gina idag och vi shoppade lite tillsammans..
Jag köpte äntligen det lacklila korta jack/koftan, örhängen, armband och en röd söt tröja!
Jag funderar på att dra upp till Arjeplog imorgon och åka hem lördag kväll eller söndag morgon..
Men vi får se.. Jag och Sara har planerat att åka snowboard på lördag och det längtar jag efter!!
Arjepog får nog bli någon annan gång!

Ikväll ska jag äntligen iväg och träna Bodypump. Det ska bli så skönt!!
Den 22januari ska jag köpa ett nytt träningskort på korpen eftersom jag nog bara har kvar nån enstaka gång på det 10kortet som jag köpt!

Ne nu ska här letas presentkort!!

Kommentarer
Postat av: jonna

Nämen! Påstår du att du är och är nyttig nu och här sitter jag, i soffan och snusar och ser tv. Ojoj....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback