jopp

Efter ett 2 timmar långt samtal med Jenny så mår jag så bra!
Jag pratar mycket i telefon.. långa samtal som oftast kanske inte är så speciellt givande men ibland kan jag fastna i telefon och det är så skönt att kunna prata av sig med någon..
Jag är väldigt positiv tänkare och har lätt för att skjuta småsaker åt sidan.. Det kan vara min bästa egenskap men också en av mina sämsta. Jag tycker om att grubbla om min personlighet och mina egenskaper! God vana! :)

Jag har ont i huvudet och jag hoppas att det inte kommer från nacken utan att det är ett tecken på att jag måste sova middag nu :) Så jag ska försöka vila nu :)

Kommentarer
Postat av: gulan

haha ja jag måste ha kvar pengar till shopping, det är ju de roligaste som finns :) därav går de inte heller så bra att slösa mindre ;) hur är läget med dig då pikken?

Postat av: gulan

yes 2 plagg blev det :) får se om dom kommer hänga i garderoben eller användas! blev så sugen på en svart skjorta. och den ljusa blir så jääkla snygg efter att jag varit i turkiet och blivit som en cola :)

2009-01-08 @ 15:08:35
Postat av: LilLaN!

Fan va snygg du vart i luggen:) puZ på stjärten;)

2009-01-10 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback