I arjeplog äntligen

När jag idag kom fram till Arjeplog så åkte jag direkt till Lillan.. Hon bjöd mig på middag bestående av Kycklingsallad.. Jättegott!! Vi åkte sedan till det nyöppnade hotellet och hälsade på Anci och Fia..
Anci bjöd mig på en guidad tur i det fina hotellet.. Fia satt i receptionen så vi han inte prata så mycket heller..
Efter hotellvisiten så åkte jag hem till Linn och träffade äntligen henne och Elin..
Eftersom vi nu dricker öl och ska ut ikväll så har jag nyss ätit ett paket nudlar för att jag inte ska bli så bakfull imorgon..
Jag blev mätt av middagen hos Lillan men sallad känns ändå inte som ett säkert kort att sedan dricka på..

Vi ska till hotellet ikväll där de har pub afton samt kareoke.. Det kommer säkert bli riktigt kul.
Jag ska försöka ta många bilder ikväll eftersom jag har märkt att jag inte är lika duktig papparazzi nu mera.
Linns nya kille har jag redan tagit kort på.. Han heter Klas och är en liten sköldpadda.
Stackars Linn. Hon är så desperat (skojja)



Jag och Linn ikväll! Ej fixade och klar inför kvällen ännu.. Men vi bjuder på denna än så länge

Puss Ciao

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej gummz, hoppas du får en bra helg i A-plog! Saknar dig, hoppas vi kan ses sen nån dag när du är hemma igen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback