Hos Viktor

Sitter och ser Superhjältar nu.. Mr Incredible har stora överarmar och liten rumpa!
Jag och Viktor har byggt pannkakor, chokladbollar, bilar och lampor med modell lera!
Igår när jag var här så ville han inte ge mig någon kram men slog gärna till mig ibland.. Idag har vi busat och jag har fått blå kramar och pussar av honom. En stor super hjälte kram!!

Vi har precis ätit middag och nu ska jag strax iväg och hämta Marika för vi ska nämligen till Sara på Alpnaerings party.. Vet inte om det stavas så, vet inte heller hur man uttalar det. och jag vet inte ens vad det innnebär men det ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: sofia

Guuud vad dom växer fort alltså!!

Postat av: Frida

Snyggo

2009-01-21 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback