Hos Jonna

Sitter just nu hos Jonna och surrar på om ingenting..
Jag har just kommit från pappa och monica.. Direkt efter jobbet kl 21:00 så åkte jag dit och hämtade min brun-utan-sol kräm som Lillasyster köpte till mig idag..
Jag ska strax åka hem för att duscha, smörja in mig och sedan SOVA..
Jag tänkte bara sätta mighär vid Jonnas dator och leka viktig för en liten stund.. :)
Imorgon efter lunch åker jag, Frida, Anna och kanske Moa till umeå!! Jag ska försöka få med min kusin in till umeå på lördag och festa med oss!! Hoppas hoppas..

För övrigt.. när jag kom till salongen idag så var det felbokat så jag fick boka om min tid att fixa ögonbrynen på måndag istället.. Synd att jag inte kun få ha snygga ögonbryn i helgen men det gör inget...

Puusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men peak, de är ju inte schemat de är fel på, de är att dygnet bara har 24 timmar och jag har waaaaay to much att göra. :) vi jobbar ju bara heltid i vanliga fall!

2009-01-29 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback