Nu är det någon annan ;)

Nu sitter S här hos mig och vi surrar på om allt möjligt. Just för tillfället sätter S i usb-minnet i dvd-n i hopp om att P har hunnit fylla på det med Roswell! -hoppas hoppas-

Det som diskusseras mest i min soffa nu är olika hårfärger och hårkvalitet. Tydligen så måste jag börja sköta om mitt bättre, Sunsilk är tydligen ingen hit.. Men det är sant, ska följa S exempel: Sköta hår, hud (och naglar) bättre!

Men nog pratat om mig.. Tänkte passa på att skriva och berätta vilken go och omtänksam vän Sofia är, har ni inte henne som vän så har ni missat något. Hon är spontan, galen :P och en bra lyssnare då man känner för det..
Puss på sig S!


Jag  och Söt-gumman!! :D

Det var det lilla jag hade att berätta. Blev så stressad då S ligger brevid och väntar! So long..
/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ingenb som har kommenterat på min heller :S

Postat av: Lillasyster

ja siss är bäst :)

2009-02-02 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback