gör som Jonna

2008

1. Gjorde du något i 2008 som du aldrig gjort förut?

japp! Jag åkte till Irland och det har jag drömt om länge


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, jag slutade snusa i 9månader bara

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Yes

4. Dog någon som stod dig nära?

nej

5. Vilka länder besökte du?

England och Irland

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

14mars då jag träffade Michael

8. Vad var din största framgång 2008?

Inga framgångar tydligen

9. Största misstaget?

Inget misstag tror jag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag var sjukskriven för muskelinflammation i ryggen/nacken

11. Bästa köpet?

inget speciellt

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mobilräkningarna och resor till England

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Kärleken

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? 

Chris Brown - with you
Chris Brown - Forever
Volbeat - Maybelle I Hofteholder
Erik Hassle - Hurtful
P Diddy - Come to me
Alphabeat - Fascination


15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mest glad men har nog aldrig varit så ledsen heller

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Resor

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ångrar inget

18. Hur tillbringade du julen?

Jobbade och drack öl med Frida :)

19. Blev du kär i år?

Ja. head over heals

20. Hur många one night stands?

några st ja

21. Favoritprogram på TV?

Greys Anatomy

23. Bästa boken du läste i år?

Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna

24. Största musikaliska upptäckten?

Volbeat & Chris Brown

25. Något du önskade dig och fick?

Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag bjöd vänner på tårta

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det tyvärr

30. Vad fick dig att må bra?

Vänner, kärleken, jobb

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

inte någon kändis

32. Vem saknade du?

Michael, Anci, Frida Johansson 

33. De bästa nya människorna du träffade?

Anci & Michael

34. Mest stolt över?

Att bli moster i januari eller februari

35. Högsta önskan just nu?

Ett telefonsamtal
Det vet nog de flesta vad det är!


Kommentarer
Postat av: jonna

Guud vad fint du har gjort det här!! :) Hoppas ni hade det trevligt igår.. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback