GH

Sååå roligt att spela Guitar hero.. Jag är inte alls bra på det men det är rolig..
Pulsen går upp och fingrarna krampar.. Adrenalin kick nästan!!
Sara har nyligt.. eller ja, inte för så längesen köpt sitt guitar hero och inte klarat/spelat varje låt.. Så ikväll har vi klarat 3 låtar.. Nu ska jag inte sitta och skryt nå mer men det gick bra för oss och det var as kul.

Jag märkte nyss på
www.blogg.se att man ny kan beställa hem tapeter från bla Cassandra Rohdin..
Konstnären som gör så läckra konstverk.. Hon har haft några av sina "karaktärer" tryckta på H&Ms kläder en gång i tiden och jag älskar hennes konst!!


Jag har påbörjat att måla av en av "hennes kvinnor" på en tavla men gjort den till lite av min egen stil. Än så länge är den inte snygg men jag har bara använt pennor. Jag ska köpa hem färg och måla den så blir den säkert jättefin!! Hoppas jag

Denna har jag påbörjat att måla.. Hon är så snygg!! 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så hurtig du är då, målar du också tavlor! Ojojoj, kankse man måste haka på det snart :S

Hihi, tänkte skicka sms till dig typ halv 11, då spela jag också GH ;) PUSSS godnatt!

Postat av: Frida J

Hej sota du! Hur ar laget? Vilken fin blogg du har. Det var nog ett tag sedan jag kikade in hos dig. Sag att du skrev att du inte har samma motivation att skriva om "viktiga" saker langre. Sa ar det ju med allt. Motivation kommer i vagor. Om inte, skulle nog inte hjarnan ha tid att vila och det du presterade skulle nog aldrig riktigt vara pa topp. Kramar pa dig!

2009-01-29 @ 01:47:49
Postat av: Emma

hehe jag målar också hennes tavla nu, den övre av dina bilder =) Fast jag gör om lite färger =)

2009-01-29 @ 08:37:23
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback