funderingar

Jag låg bekvämt, vände mig, låg bekvämt, fluffade till kuddarna och låg ännu mer bekvämt men kunde inte sova.
Varför ska alla tankar komma på natten då man helst inte vill tänka?! typiskt
Jag hoppas att jag inte blir utringd på morgonen för jag har tänkt göra mycket idag.
Kliva upp 8, duscha, ringa chefen och se om ja kan få massa jobb, plocka ihop kläder och inte glömma internetdosan, äta frukost för en gångs skull.. och om jag har tid så tänkte jag gå in till stan och möta Anci där när de anländer till Piteå.

Jag tänker fortfarande mycket på om jag skulle göra en förändring med håret.. Och nu när jag såg att min kära lillasyster hade kommenterat ett inlägg om jag ska klippa rak lugg eller ej.. Jag har även funderat på om jag skulle färga håret och bli brunett?! Men risken är ju stor att jag kommer sakna det svarta håret efter en kort tid och då färga det svart igen.
Onödigt att slita på håret med blekning om jag inte riktigt skulle bli nöjd.. fegis fegis.. men vi får se. jag ska grubbla på det ett tag till..

Jag såg en tjej på programmet Shear genius som hade tre stjärnor tatuerat på framsidan av axeln/nyckelbenet..
Jag skulle vilja sätta några snöflingor där!! Om jag inte gör mitt "vinterland" på vaden först så kanske jag gör snöflingorna istället! Vi får se.. mycket snack och lite verkstad kanske.... det krävs ju att jag har pengar också

Kommentarer
Postat av: jonna

Hmm inte skoj då man inte kan somna då man vill. Hoppas john blund komme förbi så du är pigg och rask nu :) PUss och kram!!

Postat av: jonna

hihi, jag hoppas också på mkt jobb!! Vill inte vara arbetslös...

2009-01-07 @ 12:17:02
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback