fräsh

Oj jag känner idag att jag glömde bort att stretcha igår efter träningen! Jag har sån träningsvärk i magen, triceps och axlarna!! Men det är faktiskt lite härligt! Det ska kännas att man har gjort nånting!!
Jag är mjuk som en babyrumpa i ansiktet idag också efter peelingen och anisktsmaskerna!
Jag tror att lermasken var den som var bäst!
Från topp till tå känner jag mig helfräsh!! underbart!

ÄNTLIGEN imorgon får jag in pengar på kontot!! Som jag har väntat! Det enda jag vet att jag behöver pengarna till är ett nytt tränings kort och säsongskort på Vallsberget kanske.. eller i alla fall pengar till att kunna åka snowboard!

Idag ska jag fortsätta min sortering av kläder som jag ska ge till röda korset. Kanske även att jag går en sväng på stan och kikar runt lite! Om jag har tur så kanske jag kan få äta lunch hos farmor!!
Farmors stuvade makaroner är BÄST!! Mums


Kommentarer
Postat av: SassaBarill

Ja, det är bara komma och spela! Men ikväll blir det alpnaering ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback