barnkär och het

Jag har blivit så barnkär på senaste tiden! Jag längtar verkligen tills då min storasyster Maria föder om ca en månad.
Att få köpa pyttesmå sockar, mössor, leksaker, kläder.. ja allt som har med bebisar att göra!! Det är så mysigt!
Även om bebisar skriker så det skär i hjärtat så är de ändå så mysiga..

Det var egentligen tänkt att jag och Jonna skulle gå ut på en promenad ikväll men det blev tyvärr inte. Jag promenerade till henne och där satt vi och såg på Tv och 2 Roswell avsnitt och målade naglarna. Bara myste och hade det trevligt!
Jag tog på mig dunjackan och en stor varm sjal när jag gick men det var inte så smart med tanke på att det faktiskt fortfarande är plusgrader ute! Jag har ännu inte svalnat sen promenaden hem kring 00:15.. Jag kokar!!
På vintern ska det vara riktigt kallt, vindstilla, soligt och vackert! Så jag kan få använda min dunjacka!! Hoppas det kommer sånna dagar i vinter! Än har jag bara upplevt några få!

Var positiv! :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nej men sofia :) har du en dunjacka oxå :P hihi ! (säger hon som inte har någon alls iprincip) ALlt bra ?

2009-01-12 @ 11:26:15
Postat av: jonna

bra, det är våran hemlis ;)

Postat av: Marielle

Klart du har :) Jaså, vart då t.ex ?? Du jag flyttar så fort jag kan. Måste bara fixa med huset och alla papper, ringa tandläkaren :) Men sen så bär det av ! Hade hoppats på nästa vecka :) Jaha, inga planer på att åka till Arjeplog då ?

2009-01-12 @ 17:27:37
URL: http://www.mariamarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback