äsch

Det här är för många av hemvändarna den sista helgen att gå ut och träffas så jag och Frida bestämde oss för att dricka lite öl och gå ut på Kalles..
Vi gick till Jessica och spelade Buzz innan vi gick ut.. Det var som vanligt inte speciellt kul ute på Kalles men det kom inte som någon överraskning..
Jag träffade i alla fall lite folk som jag inte träffat på länge.. Några från min klass på högstadiet och några andra kompisar från gymnasie tiden.. Så jag är ändå nöjd med kvällen..
Jag var hemma halv 2 och som vanligt fyllesnackade med Niklas när jag for hem..



Jag har haft ont i huvudet/nacken sen igår eftermiddag och jag är rädd att jag blivit inflammerad igen.
jag kan inte längre böja ner huvudet och nudda hakan på bröstkorgen. Så var det sist då jag blev sjukskriven för inflammation i nacke/bröstrygg..
JAG VILL INTE!!!
Så nu sitter jag med tjocktröja och sjal för att inte vara kall om nacken. Jag har (tro det eller ej) tagit 2st panodil också.
När jag böjer huvudet ner mot bröstkorgen så sliter det från nacken ner till bröstryggen.. inte bra!! hoppas nu att det inte blir nå mer och att jag kan jobba som planerat på tisdag!

Det var planerat att jag skulle träffa Frida Johansson, Piller, Lova, Marika och Lotta ikväll men jag var osäker om jag vågade gå ut i kylan med min onda nacke.. Men jag har ryckt upp mig, klätt mig varmt och ska ringa och höra med tjejerna vad de sysslar med nu.. Det blir sista gången som jag hinner träffa Frida nu innan hon åker tillbaka till Slovakien!! Det blir säkert trevligt ikväll!


Kommentarer
Postat av: jonna

nog har jag dag. Längst upp. Alla de tre var på samma och då syns det bara på det översta ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback