ärliga människor

Det är verkligen härligt att det finns så ärliga människor ändå!!
Imorse kl 9 ringde Frida (brorsans fjälla) och berättade att en kvinna hade hittat ett presentkort  på salongen och lämnade sitt nummer ifall ägaren skulle höra av sig..
Det var jag som för kanske en vecka sedan förlorade mitt presentkort och tillgodokvitto på Parelle.. Eftersom Frida visste att jag förlorat mitt så fick jag kvinnans nummer och jag fick tillbaka mina presentkort!! Tackade kvinnan säkert minst 15gånger.
Klänning till festen på lördag är köpt och jag unnade mig även att köpa balsam till mitt löshår nu när jag väl fått tillbaka presentkortet.
Lillasyster ska få försöka göra någon ball uppsättning på lördag så jag ska försöka hinna träffa henne någon dag nu i veckan. "försöka hinna" Jag gör faktiskt inte mycket på dagarna.. Senast jag jobbade var förra tisdagen, så jag är rätt uttråkad nu.
Jag åkte till Marika och skulle baka rulltårta.. men när jag väl kom dit så hade hon redan bakat rulltårtan!!
Jag hade med mig nudlar så jag åt lunch hemma hos henne och drack jättegott kaffe..
Kaffe är alltid godast då man är hemma hos någon vän. Det godaste kaffet jag druckit var hemma hos
Gulan!! Löfbergs lila MUMS! Dock inte lika gott hemma! 

Jag längtar som tusan till helgen!! Malin Nilsson kommer hem från sin resa, Jonnas fest och Gulan hälsar på i Piteå!
Det skulle ju vara typiskt om jag måste jobba men det tror jag faktiskt inte kommer att hända..


Kommentarer
Postat av: sofia

Hehe ja visst har han blivit stor. hål i örat och allt ;)

Postat av: gulan

jag bjuder på coffe anytime babey :) du borde dyka upp här snart igen, börjar vara dags att dra ut på coverclub!

2009-01-14 @ 08:50:19
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback