Arjeplog

Tanken var att jag skulle ha försökt somna kl 22 igår men... kring 21 gick jag till Jonna och vi satt i soffan och såg på Roswell.. Hon bjöd på Likör 43 och sommarkaka.. Vi fastnade dock i serien och jag kom hem först kring 01:00..

Grattis idag på födelsedagen till Marcus Burman och André Sjöström (Sara visst heter han så i efternamn?)

Jag har försovit mig. Jag hade tänkt kliva upp tidigt imorse men när väckerklockan ringde så förstod jag inte varför jag hade tänkt kliva upp kl 8 på morgonen då jag faktiskt ska köra bil till Arjeplog och sen dricka alkohol?!
Så istället somnade jag om och vaknade vid 10 då Frida (brunett i Sthlm) ringde och surrade en stund..
Nu ska jag skynda mig att packa det jag behöver ha med mig till Arjeplog!
Vet inte riktigt om jag kommer hem lördag eller söndag.. Jag har ännu inte bestämt mig. Men det blir säkert söndag!

(Påminnelse.. jag har 3st nära&kära och heter Frida..Min brorsas fjälla, Frida som bor i stockholm och är brunett och Frida johansson som bor i Slovakien och är blondin)
 




Äntligen har min träningsvärk börjat släppa!

Kommentarer
Postat av: jonna

HIhih, tur att du gjorde en liten frida-update så att vi hart koll ;) hihi.. Tack för igår, kör försiktigt och ha skoj nu! :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback