yes yes yes

Nu har jag precis mätt mina fötter för att se vilken storlek jag ska beställa..
Jag har ungefär precis 23cm långa fötter.. Det stod att jag då skulle köpa storlek 35,5 men jag beställer ändå storlek 36 eftersom jag kommer använda skorna på sommaren också och då sväller fötterna lite :)

  MINA SNYGGA SKOR!!!!!!!!!

Som sagt så har jag nu lagt in bilderna från i lördags och kommer inte publicera alla men här är några! :)

Middag och tillfixning hos Malin

 Jag och Malin

 Förfest hos Tesa.. Jag, Malin, Gulan, Elin, Tesa, Frida och Anna

 Elin och Malin.

 Dödspolarn.. även känd som Gulan :P

 Malin rockar på :)

Frida och Tesa

 I dont know :P



Tack Lillasyster för att du är så rar!! Krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback