rört på fläsket

Styrkemix var riktigt roligt och direkt efter det gick vi på 75minuter pilates..
Jag kände mig ganska slut i kroppen men jag tog mig igenom de 75minuterna.
Vi kom sedan överrens om att inte gåpå spinning imorgon..
Eftersom vi båda är medlemar och har giltiga träningskort så är det inte gratis fräning för oss denna vecka då det är gratis för alla andra.. Så det känns onödigt att lägga ut pengarna på en träningsform som jag inte gillar..
Rumpan gör ont och det är inte alls roligt. Hellre går jag på någonting annat.
På fredan blir det i alla fall step + core..Det är riktigt roligt!!
Jag känner redan nu att jag nog kommer få en fin träningsvärk i magen imorgon!

Jag hade tänkt se en film när jag kom hem och hade duschat men det blev aldrig så.. i stället ska jag nu försöka sova.
Jag som har rört på fläsket hela dagen..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi.. Jag lyckades ej stiga upp då jag tänkte :S Ser att vädret är fint.. Inge skj :S Men vi hörs, PUSS!

Postat av: Jeanette

Duktiga ni är!!



Ja men du vet.. Varje dag måste jag ta och kolla vad som blivit skrivet i bloggen :) En trogen läsare vetdu!

2009-02-12 @ 16:30:42
URL: http://lillanettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback