klart och betalt

Nu har jag bokat flygresan till stockholm.
Jag åker på onsdag den 18/2
Luleå - Stockholm Arlanda 19:25 21
Jag kommer att bli hämtad av Frida och även sova hos henne..
Eftersom jag anländer så sent så kommer jag inte hinna träffa lilla Irma och min syster men det ska jag göra KANSKE på torsdag morgon annars blir det under helgen .

På torsdagen åker jag till Uppsala för att träffa Bella och Malin..
Bella jobbade jag med på Rosengården i Sandviken..  Vi ska försöka hinna träffas och prata om allt vi har missat de senaste 1½åren. Jag träffade henne senast i augusti 07.. så det är på tiden att vi ses igen

Malin träffade jag i Bulgarien 05 och vi blev vänner redan första dagen..
Jag träffade henne senast hösten 05.. Så det är värkligen dags att ses nu!
Jag kommer att stanna hos Malin till på fredag då jag åker vidare till Norrköping och träffar Jenny!
Jenny har jag ju gått samma klass med på gymnasiet och träffat flera gånger men senast jag var och hälsade på henne i Norrköping var på våren 06..
Jag stannar hos Jenny till på lördagen då jag åker tillbaka till stockholm och umgås med Frida, min storasyster Maria och hennes lilla Irma Vilhelmina Ekman! =)




Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vill också träffa dig!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback