bio

Jahapp.. då var vi bara 2 stycken som ska åka ner till Karlstad..
Det blir kul ändå!! Jag och Lillan får rocka :)

Ändrade planer för mig idag..
Jag har pratat i telefon inatt så jag var ganska trött imorse när jag hade tänkt kliva upp..
Solen skiner och det är en härlig dag igen.. Så jag kanske går ut på en promenad på isen istället för att sitta inne på Norrmalmia och se innebandy!

Men ikväll kl 6 ska jag se filmen "Män som hatar kvinnor" på bio..
Det var längesen jg gick på bio plus att filmen har fått så bra kritik.. 
 
Efter bion blir det fest och utgång på statt!!
kul kul kul

Kommentarer
Postat av: emma

tell you later babe :) synd att du inte bor här i stan så du kan vara uppdaterad på allt snask som händer i mitt lilla liv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback