hår hår hår

Jag har ikväll märkt hur kul det är med nätshopping.
Jag hamnade på en webbsida med hår produkter samt hårvård.
Så nu har jag beställt vårdande Shampoo och Balsam från graham webb (
gulan tipsade mig en gång )
hårspray och dust it från Osis! Så det kommer jag få på måndag mest troligt!

Imorgon hade jag planerat att uträtta några ärenden på stan men nu kommer jag inte ihåg vad jag egentligen skulle göra där..

Jag måste verkligen färga håret imorgon. Jag brukar vanligtvis färga utväxten 1 gång i månaden men nu är det snart 2 månader sen jag gjorde det och jag har väääldigt mycket utväxt.
Jag har också märkt att det är dags att klippa luggen.. (Vad har hänt? Jag bryr mig bara om att vårda håret men inte hur jag egentligen ser ut i håret.. illa! )
 Gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Sara

OM jag gick på moln?? Mina fötter var så mjuka, som en babyrumpa ;) Ska verkligen börja TA hand om mina fötter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback