nytt

Jag har köpt en jättefin klänning idag..
Jag testade den i lördags och blev förälskad så jag var tvungen åka in till stan idag och köpa den!!
Helt underbart söt och passar min kropp perfekt ;)
Jag brukar tycka det är svårt att hitta kläder som passar just mig.. Så jag är sååå himla nöjd nu!!
 
Jag ska egentligen inte köpa nånting nu innan jag åker på onsdag men jag passade på att köpa nagellack och en kofta också..
Koftan är mörk-blå och modell längre.. Jättefin men jag är ännu inte säker om jag tänker behålla den eller ej..
Jag ska känna efter ikväll.. kanske lämnar tillbaka den imorgon?!

Efter att ha vandrat på stan i 2 timmar så åkte jag till Marika..
Vi fikade och busade med barnen.. de är små lyckopiller hennes pojkar!
Leo har lärt sig säga mitt namn.. Fast på sitt sätt.. Jag heter Bia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback