pain

Har jobbat idag från 06:30 - 16:00 och det har varit en väldigt bra dag.
Jag tycker verkligen om mitt yrke. Just idag var en bra dag eftersom det hände nånting hela tiden.
De dagar som det är lugnt på jobbet så blir min kropp gärna trött..
Både igår och idag har jag haltat och haft så ont i foten. Idag var jag tvungen att ta en alvedon eftersom det sprängde så mycket i foten. Jag har varken stött i nånting, ramlat, användt mycket höga klackar eller gjort illa mig på något annat vis men nånting har hänt med foten. Först tänkte jag att jag kanske börjar få Hallux Valgus men det är jag nog för ung för att börja få nu?
Men sjuksköterskan på jobbet trodde att jag kanske fått någon inflammation..  Det lustiga är att smärtan går i perioder. Just nu har jag egentligen inte alls så ont, men ibland får jag riktigt ont och det nästan "pulserar" smärta..
Hoppas det går över snart..



Bloggar... Det har som sagt blivit lite av ett beroende för mig.
Jag läser mina vänners bloggar, några kända bloggar, bloggar som har vackra bilder, roliga bloggar.. egentligen inte alltid så intressant.. Men nu har jag börjat följa en tjej som bloggar vars liv egentligen kanske inte är så värst spännande men på något sätt skriver hon och forlumlerar sina inlägg så intressant och duktigt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mmm bloggar bloir lite av en drog.. läser bara för att läsa ofta ;)

Postat av: Sara

Jag har utmanat dig! Se min blogg :)

2009-02-08 @ 23:08:39
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback