nytt

Efter jag tog migränmedicinen igår så somnade jag kring 23:00 men vaknade 03:45 och var utvilad..
Min kropp behöver tydligen inte mer än 5 timmars sömn.. Eller jag mår i alla fall bäst av att bara sova 5 timmar på nätterna.. För om jag försöker somna om och lyckas så kan jag sova 8 timmar till.. Det där med att sova 8 timmar det är absolut värst för mig.. Jag håller mig till mina 5 timmar..
kl 12:45 idag åkte jag in till stan och klippte mig.. Jag skulle egentligen bara klippa luggen men bestämde mig för att även ta av lite längd på löshåret.. Så nu har jag klippt löshåret till samma längd som mitt eget hår..
Mitt hår går alltså nu nästan ner till bh bandet..


Efter klippningen så gick jag in på H&M och köpte en body och en mjukis dress till lilla Irma..
Jag pratade med syrran idag och vi kom överrens om att det passar bättre att jag åker ner och träffar dem nästa vecka..
De har ännu inte fått komma hem från sjukhuset så de vill börja känna sig bekväm hemma med barnet innan jag kommer och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Mhmm, ska du boka om biljetten då elelr hur gör du då? Skoj att få köpa små.kläder ;)

Najs med klippningen.. Härlisch!

Men lilla vän, det var ju ändå veckoslutet jag berättade om :P Pussipuss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback