träning och telefonsamtal

Jag och Jonna promenerade igår till korpen och tränade bodypump..
På vägen hem hittade vi en rätt intressant skylt..


Skylten visar vad problem me olika ryggkotor kan ge för symtom..

Efter promenaden hem så ringde jag till Frida Johansson som tidigare under dagen hade skickat 1 sms till mig..
Det måste vara något fel på hennes telefon för jag fick säkert 10st likadana sms igår kväll..
Efter ett tag så märkte vi att klockan hade blivit rätt mycket och att vi hade pratat i telefon i 2 timmar..
Frida bor ju som sagt i Slovakien så det är inte direkt billigt att ringa till hennes mobil..
Som tur är så har jag en tilläggstjänst på mitt abbonemang så jag ringer billigare till utlandet.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi, man ser våran spegelbild också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback