träning

Nu är jag redo och ombytt för att åka iväg och träna med Jonna..
På korpen (gymmet) har de gratis vecka denna vecka..
Jag och Jonna har träningskort men ska höra om vi också får prova på gratis idag.
Vi har aldrig gått på Styrkemix förut så vi tänkte testa det ikväll!
Imorgon ska vi kanske på spinning kl 07:00.. OM vi orkar kliva upp.
Jag gillar inte spinning.. jag gillar inte ens att cykla på en vanlig cykel på sommaren..
Men det är ju träning för konditionen så man får plåga sig lite kanske..
Det finns roligare sätt att träna upp konditionen som t.ex step och aerobic..
Men jag funderar ändå på att kanske gå på ett spinning pass..
Vi får se!
Nu ska jag göra i ordning vatten flaska och sedan bege mig till Jonna..


Kommentarer
Postat av: Sara

Typiskt.. Jag får väl lära mig att leva med att vi måste ha vårt i lönndom.. :D



Ser att du är duktig och tränar! :) Faan, jag måste ta tag i mig själv!! :/

Postat av: Anonym

Ja, men då har man lite att göra oxå :P hehe

2009-02-11 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback