the mask



Det blev lite lyx ikväll hemma hos Jonna.. Vi hade köpt chips och godis.. som vi inte alls åt mycket av.. men också ansiktsmasker..
Jag gillar verkligen ansiktsmaskerna som redan är en mask.. ansiktsmaskerna som är krämer brukar ofta vara så svår att skölja av efteråt men inte dessa..

Imorgon fyller min älskade vän Marika år..så jag ska först gå en sväng på stan och senare på eftermiddagen hem till henne och fika! Marika säger sig inte vara duktig på att baka men jag tycker hennes bullar är jättegoda..
Jag gillar vanligtvis inte vanliga bullar men hennes är riktigt smarriga..
Nu ska jag vänta någon minut tills klockan är 00:00 så ska jag skicka ett grattis sms till henne... sedan ska jag sova!
Jag är verkligen helt slut efter resan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback