så var det

Igårkväll ville lillsiss komma hit och umgås så jag åkte och hämtade henne i svensbyn.. Sen köpte vi naturgodis och såg lets dance, bastade och såg på filmen Mamma Mia..
Jag var helt inställd på att jag INTE skulle gilla den filmen men den var inte dålig.
Nu har jag i alla fall sett den!
Inatt väcktes jag av ett samtal från Michael. Han hade fått min lilla överraskning (ett litet kärleksbrev)
Idag har jag Marika och lillsiss gått på stan men jag köpte ingenting..
Nu ska jag och lillsiss strax iväg och se innebandy!

Det blir en lugn kväll/helg för min del.
Imorgon jobbar jag 06:30 - 16:30.. sen efter jobbet ska jag och Jonna iväg och träna bodypump...
Jag har fortfarande träningsvärk i vaden men det kommer nog gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback