otur otur otur otur

Jag är nog väldigt skråckfull för jag gillar verkligen inte denna dag.
Jag har alltid haft någonting emot numret 13.
Jag har jobbat idag till 12 och det har gått bra.. Lite otur har jag haft med att tappa saker men inget annat.
Dagen är ännu inte slut.. I eftermiddag ska jag och Jonna träna,... step + core..
Kanske jag måste vara försiktig så jag inte sträcker mig eller bryter benen? hahaha ne, jag brukar inte ha otur på denna dag men jag är alltid lite extra försiktig.. haha löjligt egentligen..

Jag har precis pratat i telefon med
Bella och vi ska ses på fredag.. Vi funderar på att kanske åka till Sandviken och hälsa på våran gamla arbtsplats.. Rosengården.. Det skulle vara hemskt kul..
Då kanske jag skulle hinna träffa Sofia, Freja och Niklas också..

 <-- Jag och Bella      <-- Jag och Sofia
<-- Sofia och Freja    <--- Niklas


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja hur kunde jag glömma, galet! Men fixat nu ;O)

Postat av: sofia

JAAAAAAAA.. hoppas hoppas hoppas!!

2009-02-13 @ 21:36:44
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback