oja

Jag känner på mig att jag kommer vara trött hela långa dagen. Det enda jag ska göra är att tvätta klädet och packa.
Jag tror inte att jag kommer behöva ta med mig så mycket men jag ska ju vara borta 6 dagar så jag kanske behöver en större väska än jag hade tänkt.. Jag ska nämligen ta med mig några saker som Frida hade glömt hemma hos sin mamma.. Jag har även med mig lite baby kläder till lilla Irma Vilhelmina..
Ikväll ska jag på bodypump och jag längtar redan nu..
Usch såhär trött får man inte vara



Ska jag orka åka in till stan och kanske lämna tillbaka koftan som jag köpte igår?
Jag pratade med Elin Jonsson igår och jag tror tamme tusiken att jag ska gå på Gina Tricot och se om de har de shortsen som Elin köpte då jag var i Umeå sist.. riktigt snygga och lite högre i midjan..
Iaf min kofta som jag är osäker på om jag behåller:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback