leave in

Fråga mig inte hur, men jag har lyckats slarva bort bilderna från då jag var ute och promenerade på isen i onsdags..
Jag kan ju inte ha råkat radera albumet?!
Aja, jag är inte olycklig över det..

Mellan 16:15 - 17:15 så tränade jag och Jonna step + core..
Jag har inte dålig kordination men jag blir så frustrerad när jag inte kommer ihåg varje block.
Jag har så dåligt minne att jag inte kommer ihåg några rörelser och steg.. Finalen gick utmärkt. Då först hade jag kunnat komma ihåg alla steg.
Core är träning för mage och rygg.. väldigt enkla övningar men det blir jobbigt och det känns att det ger!

Ikväll efter duschen har jag för första gången användt mitt graham webb leave-in balsam..
Ett balsam som inte ska sköljas ur håret..
Jag var faktiskt skeptisk och trodde nästan att håret skulle bli flottigt och snuskigt..
Men det blev det inte alls.. glansigt och fräsht blev det!! Sedan vårdar det också håret så ja känner mig nöjd med produkten ;)

För flera flera flera veckor sedan så köpte jag några dvd filmer och har ännu inte sett en av dem.. Blood diamond.
Jag har sett den tidigare men det är kanske 2 år sedan. Ikväll tänkte jag se filmen.. Men jag hittar den inte.. så istället får det bli någon gammal goding.. Boondock saints kanske?! (har snart sett den filmen 100gånger haha) så nu ska jag bädda ner mig här i sängen och äta lite godis medan jag ser någon film !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback