Lång dag

Det är så härligt när man kommer upp i tid på morgonen och känner att man hinner med så mycket under dagen.
Imorse åkte jag till arbetsförmedlingen och drack kaffe 09:30.. Kollade hur det gick med Britts brutna tå.. Den är inte vacker men hon har i alla fall inte så speciellt ont..
 

Efter det besöket så åkte jag till Marika och spelade Wii.. Bowling och baseball..
När vi var yngre... ca 12 år brukade vi bowla och vi blev rätt duktig måste jag erkänna..
Det är ett himla bra tids fördriv att spela Wii.. Bowling var kul med baseball var inte min starka sida.
Jag gjorde inte så många home runs så jag blev less efter bara ett litet tag..
Leo var på dagis men jag fick mysa en liten stund med Isac =)



Kring 12 åkte jag hem och efter 1timme ringde Jonna och jag gick till henne för att se Super G med henne..
Eftersom Jonna bjöd på toast så fick det bli min lunch samt att jag drack en proteindryck..
Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 för då ska jag prata med Frida Johansson på skype.. Vi har en dejt :)

Ikväll kl 7 ska jag och Jonna vara hurtiga och promenera till korpen (gymmet) där vi går på ett pass Bodypump, sedan promenera hem igen..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback