Jag har blivit utmanad

Utmanad av Sara...
Den går ut på att man ska öppna sitt bildarkiv, öppna sjätte eller fjärde mappen, och välja den sjätte, eller fjärde bilden, och berätta lite om den. Sara valde 2 bilder så det gör även jag!


Taget från mapp fyra, bild fyra!
I våras skulle min kära vän Anci flytta till Tyskland för att arbeta som Aupair..
Dagen då hon skulle åka så följde jag med henne över till hennes bror.. Detta är en bild på Ancis mamma och Ancis brorson krypandes på golvet..
Efter att hon sagt farväl till sin bror m familj så följde jag med hennes föräldrar till flygplatsen.
Jag och Anci hade umgåtts i princip varje dag i flera månader och det var väldigt jobbigt att se henne flyga ifrån mig.
Men allting gick bra och nu är hon hemma i Arjeplog igen! =)


Bild tagen från mapp 6, bild nr 6.

Denna bild är 3 år gammal.. Jag var 19 år och hade just flyttat in i min lilla lägenhet i Sandviken.
Jag hade väldigt roligt i Sandviken och trivdes bra där.
I bakgrunden står Sofias eller Elins skor.

Jag utmanar:
Jonna
Gulan
Johanna
Sofia
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback