inte äckligt

Det blev en riktigt trevlig kväll hemma hos Sara.. Vi spelade inget guitar hero dock... men vi åt grönsaker och dipp..
Alpnaeringens vitlöks krydda är helt suverän.. Behövdes inte mycket krydda får att få ordentligt med smak :)
(smyg reklam nu innan jag och Marika är värdinnor för ett
Alpnaerings party)
 Sara och hennes hund Zlatan

Jag som tycker det är så kul att massera använde även alpnaering hudkrämen då jag masserade Saras händer och fötter. Jag förstår faktiskt inte att så många människor har fot fobi eller tycker att fötter är så äckliga?
Ett par vanliga rena fötter som inte luktar fotsvett är väl inte äckligt? Vi rengör väl alla våra fötter flera gånger i veckan??
Varför tycker inte människor att det är äckligt att pilla i någons hårbotten? De kommer ju ut slaggprodukter även ur hårbotten?!



Nu har jag pratat med Michael en stund på msn och jag känner att min rygg håller på att gå av.
Jag sitter nerhasad i soffan men fötterna på bordet och min rygg är böjd som en krok.

Mina tankar går till Anci och jag hoppas att få en liten uppdatering senare idag!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är inte tanken på fotsvett eller så, det är bara för att det är fötter :)

Dock har jag faktistk bättrat mig, kan ta i fötter numera:)



du kan väl slå en pling någon dag? :) Miss u !

Postat av: Marielle

Klart vi kan ses :) Är det nära snart eller ?

2009-02-05 @ 13:35:51
URL: http://www.mariamarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback