huvva

Ikväll har jag gått en promenad med Jonna.. Vi promenerade till min farmor och lämnade en bild till henne på lilla Irma..
(min systers dotter som föddes i fredags)
Vi fikade och pratade om farmors bakgrund.. Jonnas farmor kommer nämligen också från samma by som min farmor.
Efter att ha suttit hos farmor en stund så promenerade vi hem till Jonna och såg lite på programmet Familjen Annorlunda.  Jag såg bara halva programmet för jag började få migrän och promenerade hem i pausen.
Jag har ännu inte tagit min migrän medicin men ska göra det nu och sedan hoppas på att jag somnar!

Imorgon ska jag till Anna Klippare och klippa min lugg hos Frida (brorsans fjälla)..
Efter det ska jag lämna igen en klänning på H&M och kanske besöka farmor en stund igen!

Nu ska jag ta min tablett och Sova!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Postat av: Sigrid

Men å, blev ju inge.. jaja.



Ingen fara, få hoppas vi ses nån annan gång, så kanske man kan hänga med ut då!

2009-02-10 @ 12:49:31
Postat av: Frida J

Vilken häftigt kort! Jag får inte in svartvitt på min kamera. Fixar du dina foton på photoshop?

Ja visst var det tröjan jag köpt honom:) Jag tror dock inte att Teo är helt bekväm iden. Han har ganska slapp stil och den var ju rätt "snygg". Nåja han var grymt snygg i tröjan i alla fall:)

2009-02-10 @ 18:16:56
URL: http://systrarnajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback