hungover

Jag har ännu inte lagt in bilderna från i lördags men jag har itne bråttom med det heller..
Vi åkte hem vid halv 3 idag från Umeå. Frida var så snäll och körde för jag var så bakis..
När jag kom hem så lade jag mig i sängen och sov någon timme.. Jag har inte varit kontaktbar idag alls..
Såg Beck filmen och sedan gick jag tillbaka till sängen.





Dessa lålar spelades om och om igen hos Malin i lördags. Dem fick mig att bli på
bra humör!!

Nu borde jag försöka sova för jag ska fixa ögonbrynen på 9 timmar.. Jag skulle vilja duscha innan jag åker in till stan också!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt med en liten updatering, har som funderat vart du har hållt hus :P Om du blev bprtrövad i umeå eller nått...



Ledig idag? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback