gråhårig och rosig om kinderna



Jag kom nyss hem från en promenad på isen. Jag hade tänkt gå hela fårön runt ( 11km ) Men jag hade inga täckbyxo på mig så efter ett tag blev jag så kall om låren..
Jag glömde även att ta på mig vantar så det var för kallt för att försöka ta några snygga vinter-natur bilder.
Det blev inte en så lång promenad som jag hade tänkt mig men det blev i alla fall en promenad på 1h 20min..
När jag kom hem var jag alldeles rosig om kinderna och hade vita slingor i håret..(frost)
Ganska gulligt måste jag erkänna!
Jag har precis tändt en brasa  och ligger under täcket och värmer mina ben..


Lite bilder:










Kommentarer
Postat av: Jonna

Nämen din loppa, tog du dig ut på isen.. Sweeet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback