fredag kväll

Tack Sofia för att du överraskade mig med att ha ändrat min design! Du är så snäll!!

Ikväll har Jonna ätit middag här och vi åt jättegod lasagne men mozarella och spenat bland annat..
Efter middagen så färgade Jonna mitt hår (äntligen) och sen hade vi lite salong här hemma..
Jag sminkade Jonna och fixade hennes hår och Jonna snoffsade till mig!
Sedan åkte vi till norrmalmia och såg på fotboll.. någon cup som varit där hela eftermiddagen.. Vi hann dock bara se finalen..

Nu sitter jag och surrar med Sofia på msn och samtidigt ser jag någon film på Tv..


En bild på lilla Irma som föddes idag 10:52.. Äntligen har jag blivit moster

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tänkte det, jäklar när hann du ändra detta? Haha, snyggt! :)

Jaa, GRATTIS MOSTER SOFIA!! ;) HIhi..

Vi är så snygga nu.. PUSS, bilder kommer nog ej nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback