Fika hos Marika

Idag har jag pysslat och pysslat..
Marika fick i födelsedagspresent en bok med bilder på oss genom åren samt citat om vänskap.
Jag kom nyss hem från hennes födelsedags firande med familjen..
Jag är som uppvuxen med den familjen så jag räknas lite som familj sa Marika och hennes mamma :)


Marika och Isac öppnar presenter



Jag och Gela (Angela).. Marikas syster


Marikas bror Andre, Leo, Marika och Gela


Leo, Gela och Magda.. marikas mamma



Ung och Vacker, som Andre sa


Jag med ett sånt där Indiskt märke i pannan som jag fick av Gelas dotter!

Kommentarer
Postat av: Sofia & Nisse

Yes bara att höra av dig på msn sedan :)

Postat av: JOnnna

Såå fina :O)

2009-02-26 @ 22:39:45
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback