Idag är det alla hjärtans dag (valentines day) och jag gillar denna dag..
Denna dag för 22 år sedan så döptes jag..
Denna dag för 7 år sedan så föddes min katt Dimma!
Man behöver inte göra någonting speciellt denna dag..
Bara att den heter Alla hjärtans dag gör ju att man tänker på dem man älskar!
Jag firar inte denna dag med min Michael men han ringde inatt och påminde mig
om att det är alla hjärtans dag och att han älskar mig. Så jag är nöjd med denna dag!




Jag kom nyss hem från att ha sett innebandy,... Wibax mot ett umeå lag..
RIKTIGT SPÄNNANDE.. men wibax vann på straff under sudden..

  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Okej.. Ja kan ju vara skönt att bara chilla. Har du tråkigt så titta förbi.. :) PUSS Ses imorgon. Hoppas jobb går bra!

Postat av: Sara

Nejdu, det kommer att gå jättebra för dig. Bara du följer följande råd: DRICK, DRICK och DRICK. Och kliv upp en bra stund innan och ät en ordentlig frukost så den hinner komma in i kroppen. Om du gör detta så komemr allting att gå som smort ;]

2009-02-14 @ 20:32:14
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Mor

Vilken otroligt vacker grafittimålning!!

2009-02-15 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback