blodgivare


Jag har precis läst
Saras blogg där hon berättade om sin vistelse hos blodigvaren.
Efter att hon gett blod så började hon mår lite dåligt, hennes blodtryck hade sjunkit och hon började kallsvettas.
När jag var hos blodgivaren förra gången för att "skriva in mig som blodgivare" så hade jag ganska lågt blodtryck. Eller rättare sagt lågt övertryck.. Det var osäkert om jag skulle få ge blod men tydligen så går det bra för på Onsdag kl 9 på morgonen ska jag till blodgivarcentralen och lämna blod..
Jag är varken rädd för blod eller nålar men jag känner lite orolig om jag ska börja må dåligt efteråt som Sara gjorde.
Alla är vi olika och det finns ju inget som säger att jag kommer reagera på samma sätt som henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback