äntligen hos Frida

Nu är jag blodgivare och det gick riktigt bra
Jag fick ett litet hematom och blev lite yr men det hela gick bra...

Flygresan, arlanda express och tunnelbane resan gick jättebra och nu sitter jag äntligen hemma hos Frida...
Jag hittade hit till hennes boende på hägerstensåsen alldeles själv. Den långa trappan/uppförsbacken är förskräcklig . Jag avskyr den jäkla vägen upp hit...

Imorgon ska jag kika förbi hos min syster en liten stund innan jag åker till Uppsala och träffar Malin.
Jag kommer inte stanna i Uppsala som det var tänkt för jag och Bella åker direkt till Gävle/Sandviken kl 18:00...
Det ska bli så himla roligt denna vecka!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Skönt att höra att du kommit fram säkert!!! :) Hälsa friday.. (förmodar dte är V elelr?:P)

PUSS PUSS gumman :)

Postat av: Jonna

Kan väll kommentera blodgivningen då, skoj att det gick bra! NJut av veckan.. KRAMAR :)

2009-02-19 @ 13:34:25
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback