äntligen bortgjort

SÅÅÅ skönt att ha rensat i garderoberna!
Nu hittar jag allt jag vill ha och har säkert slängt minst 30plagg..
Helt otroligt att köpa nya plagg varje månad men ändå behålla kläder som är urtvättade eller flera år gamla..
Jag har nu kunnat slänga sånna plagg som jag faktiskt inte behöver..

BARA skjortor och koftor.. Inte blandat som jag hade tidigare..
Klänningarna hänger på en egen ställning nere i källaren, byxor, leggings och kjolar har egna hyllor..
Jag är helt enkelt riiiktigt nöjd!

Nästa projekt blir att städa bland mitt smink..
Det kommer bli svårt känner jag!


När jag var klar med garderoberna så gick jag ut och skottade snö i 1timme..
Det är himla tungt att skotta snö, inte roligt för fem öre men det är rätt skönt att använda musklerna lite..


Kommentarer
Postat av: Elin

Så hemskt duktig du har varit ;)

Postat av: Sara

Så duktig du har varit idag! Och så mysigt vi hade det igår! ;) Tack än en gång för en trevlig kväll! :)

2009-02-05 @ 22:15:24
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback