akuten

Vilken händelse rik dag detta har varit.,. fast ändå inte..
Imorse åkte jag in till stan och fixade min ögonbryn.. Äntligen
Sedan gick jag upp till farmor och åt lunch med henne.. farmors stuvade makaroner är den godaste maträtten jag vet.
Kring 3 så ringde Jonna och ville ta en promenad strax efter 4.. Strax efter det samtalet så ringde Britt och berättade att hon hade tappat ett bord på sin tå och var skickad från vårdcentralen till röntgen..
Jag och Jonna bestämde oss för att promenera till sjukhuset och sedan skjutsa hem Britt... Men efter röntgen så blev vi skickade ner till akuten för att vänta där tills en läkare fått röntgen svaret och ge oss något besked...
Jonna började jobba klockan 6 så jag skjutsade henne till jobbet och åkte direkt tillbaka till akuten jag och Britt fick sitta tills bara för en liten stund sedan då vi kom hem..
Röntgen visade att ett ben i tån hade gått av men sånt läker av sig själv och det finns ingenting att göra åt det.
Bra, då vet vi det.. Jobbigt för henne att hoppa runt och ha ont men det går ju till sig om några dagar!

Nu ska jag äta middag och sedan när Jonna slutat jobbet så kanske jag går hem till henne och hänger en stund!


Kommentarer
Postat av: Jonna

jaaa, det tog verkligen TID! Helt sjukt...

Hehe jag är hemma nu, men det vet du ju redan ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback