aktiv dag

Vilken härlig dag!!!

Jag har idag varit ute och promenera i 1½timme på isen och på djupviken..
Efter promenaden så gick jag hem och bytte om snabbt för att åka ner till stan..
Jag gick på stan och köpte en tröja till pappa (som jag tyckte skulle passa honom)
Sedan kom Jonna in till stan en sväng och jag vandrade lite med henne innan jag och Sanna (lillasyster) gick till solariet.. När vi kom därifrån så fick jag veta att parkeringshuset stänge klockan 19:00.. klockan var då 19:02..
Min bil står alltså inlåst i parkeringsgaraget... Jag måste dit imorgon kl 8 på morgonen och hämta den så jag inte får någon böter..
I alla fall... klockan 19:30 så träffades Jag, Jonna, Johanna, Elin, Anna, Sandra och Jessica på Nodo och fikade tills bara för en stund sedan då jag kom hem..

Jag är helt slut i kroppen (fortfarande ... efter resan) så jag tror jag somnar när som helst!!
Jag ska bara göra upp en brasa i öppna spisen innan jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Frida J

Hello:)

Har du haft det bra på resan? Hur mår du annars? Vilken söt tös Marias barn är! Ska vi inte skypa någon dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback