WIIIH NY LÄGENHET

Sitter nu i min "nya lägenhet".. eller det känns nästan så i alla fall..
Idag på förmiddagen har jag varit och inhandlat massa ny inredning och tjaffs till lägenheten!
Badrums hylla (som ska målas svart..såklart), badrums matta, vas + pinnar och blommor att ha i vardagsrummet.. nya schyssta sängkläder! (känns nästan som ett nytt sovrum).. och lite annat skit!
Men nice blev det!! Det enda som verkligen behövs nu är att få upp saker på väggarna!!
Men jag har jevla betongväggar som inte går att borra i med vanlig slagborr.. Måste få tag i någon som har en ordentlig maskin!!! Jag har en stor spegel och en hylla som väntar på att få komma upp på väggen!
Sen vill jag köpa tavlor/affisher som också ska smällas upp på väggarna!!
Just nu är det endast EN vägg i vardagsrummet och kökets väggars om är beklädda!
Lägenheten känns lite naken :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback