himla kul helg!

På Fredagen gick jag och Robert ut och käka på Golden Dragon.. Beställde in en flaska vin till maten samt en wiskey. Sen gick vi ut en sväng på kalles och drack nån whiskey!
Jättemysig kväll!

 

På lördagen sov jag till 19:00 :S

Jag var inte bakis.. men helt slut i kroppen!! Men jag tog mig upp, piffade lite och for sedan till Kalle och Lina där Robert var och partajjade! Marika hade vägarna förbi så hon kom och sa hej och hängde med oss en liten stund!
Sen blev det en snabbis ner till Kalles, drack en öl, käkade på max och for sedan hem!



Idag har varit en slö söndag!
Robert och jag har ätit pizza och kollat på film!
Har även hunnit en liten sväng på stan med Jonna, där jag bland annat hittade en liten liten julklapp till Robert ;)
Min badrums "hylla" är målad svart och står äntligen i badrummet.

Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan åka och se på film med Robert hos Kalle och Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback