uppdatering

Igår blev det en rajd på stan med Marika och Anders.
Tanken var att jag skulle hitta några julklappar.. men jag misslyckades.

Marika hämtade upp mig och vi for på Big Boy där Marika och Anders åt lunch.

Efter maten ville Anders dricka kaffe så vi mötte upp Robert och satte oss på Waynes.. Där har dem för övrigt jevligt god mozarella och pesto macka!! MUMS.. Efter maten så blev vi nog alla less på stan. När Robert gick in på carlings för att prata med Danne så hittade jag mig en tröja. Det var den enda shoppingen på stan för min del. Och inte var det nån julklapp heller :/
Handlade lite mat sen for jag hem och julpyntade i köket med Britt och Nisse :P
 
Nisse hittade min stora spegel i sovrummet. Men jag tror inte att han riktigt förstod vem spegelbilden visade. För han stod där länge.. gick fram.. backade.. gick fram.. backade och morrade lite! Sötfan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback